MAGAMRÓL

Szabados Tamás vagyok, 4. danos ninjutsu oktató. 2008-ban alapítottam és azóta vezetem a MAFC Ninjutsu szakosztályát. Amikor testnevelést kezdtem tanítani a BME-n, szembesültem azzal, hogy a testnevelés órák semmilyen módon sem illeszkednek az egyetem tananyagába. Ezért úgy állítottam össze az óráim anyagát, hogy segítsék a mérnökképzést, és összhangban legyenek a modern európai iskolarendszer anyagával, oktatási-, nevelési céljaival és módszereivel. Szabadidő szakosztály vagyunk, nem versenyzünk. Ezen az oldalon a harcművészettel, harcművészet oktatással kapcsolatos tapasztalataimról, gondolataimról olvashattok. A honlapunk: http://modernninjutsu.eu/

Friss topikok

Csokornyi KO

2011.01.13. 06:14 Napi Maflás

A mai anyagban olyan jelenetek láthatók, amelyek hátrányosan befolyásolhatják a kiskorúak erkölcsi, szellemi, pszichikai fejlődését, ezért ma csak 18 éven felüliek nézzék a Maflást!

Hogy miért szeretjük a muay thait? Mert a klasszikus ökölvívó technikák (01:04, 01:09, 01:20, 01:34) és a rúgások (00:36, 01:17, 01:44, 01:59) mellett megengedett a könyékütések (00:11, 00:27, 02:28), rögzített térdrúgások (00:42, 00:46, 01:38, 02:19), dobások (00:48) használata, a rúgó láb elkapása, és az ebből indított ellentámadások (01:51, 01:55, 01:56), sőt még a földön fekvő ellenfél támadása is (00:49).

A thai boksz kemény, látványos, és nagyon reális. Ebben a klipben persze a legizgalmasabb pillanatokat válogatták össze, viszont így közel három percbe sűrítve láthatjuk, mi várható egy thai boksz rendezvényen – beleértve azt is, hogy a muay thai ringbe bemenni nem életbiztosítás (01:30, 02:13).

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ko muay thai

A bejegyzés trackback címe:

https://napimaflas.blog.hu/api/trackback/id/tr82580308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása