MAGAMRÓL

Szabados Tamás vagyok, 4. danos ninjutsu oktató. 2008-ban alapítottam és azóta vezetem a MAFC Ninjutsu szakosztályát. Amikor testnevelést kezdtem tanítani a BME-n, szembesültem azzal, hogy a testnevelés órák semmilyen módon sem illeszkednek az egyetem tananyagába. Ezért úgy állítottam össze az óráim anyagát, hogy segítsék a mérnökképzést, és összhangban legyenek a modern európai iskolarendszer anyagával, oktatási-, nevelési céljaival és módszereivel. Szabadidő szakosztály vagyunk, nem versenyzünk. Ezen az oldalon a harcművészettel, harcművészet oktatással kapcsolatos tapasztalataimról, gondolataimról olvashattok. A honlapunk: http://modernninjutsu.eu/

Friss topikok

A LEGPOFÁTLANABB KIÜTÉSEK EGYIKE

2010.12.22. 07:52 Napi Maflás

Roy Jones Jr. élő legenda. Középsúlyból indult (max. 75 kg), de 2003-ban John Ruizzal szemben megszerezte a nehézsúlyú világbajnoki címet is. Ekkor, 87,5 kilósan, 15 kg-mal volt könnyebb ellenfelénél.

Ezt a meccsét Glen Kelly ellen vívta, 2002-ben. A félnehézsúlyú világbajnoki címet védte meg. Azért tettem be, mert a Facebookon nagyon leszóltátok Hamedet. Jones hasonló stílusban bunyózott, és azt hiszem, az ő tömege, pályafutása mindenkit meggyőzhet arról, hogy nem csak a kis emberek tudnak hatékonyan védekezni testből és lábmunkával.

Hozzátartozik, hogy mielőtt előadta ezt a mutatványt, testen többször megfogta Kellyt, sőt az előző menet végén padlóra is küldte, ami azért sokat kivesz az emberből. Gondolom, lesznek, akinek nem szimpatikus, hogy ennyire látványosan végezte ki ellenfelét, de képes volt megcsinálni.

Az előzményekről, illetve erről a meccsről bővebben, a Napi Maflás facebookos oldalán. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ko ökölvívás roy jones jr.

A bejegyzés trackback címe:

https://napimaflas.blog.hu/api/trackback/id/tr262531690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása